INFOR Training:  Start >> Otwarte >> Kadry i płace >> odw Program Płatnik 9.01.001B od podstaw

odw Program Płatnik 9.01.001B od podstaw (SZKOLENIE W ARCHIWUM)


Miasto: Kraków
Miejsce: Centrum miasta
Termin: 21.03.2014
Cena: 490.00 zł + 23% VAT


Cel

  • Opanowanie zmian w obsłudze nowej wersji programu Płatnik:
  • zmiany merytoryczne w formularzach ubezpieczeniowych ZUS,
  • pobieranie danych z ZUS,
  • Wprowadzenie do zdalnej obsługi firm udostępnianej przez ZUS w Internecie,
  • Przygotowanie do korzystania z portalu ZUS w firmach uczestników.



Program

1. Instalacja Programu Płatnik (prezentacja).

  • Wybór rodzaju bazy danych i jej założenie.
  • Wprowadzenie danych administratora.
  • Uruchomienie programu -konwersja baz danych jeżeli wcześniej była zainstalowana poprzednia wersja programu płatnik

2. Rozpoczęcie pracy z programem oraz obsługa rejestru płatników składek

  • Aktualizacja komponentów programu oraz danych płatnika automatycznie/na żądanie
  • Wprowadzenie danych nowego płatnika składek (manualnie) - zapoznanie się z zakładkami w kartotece Płatnika Składek
  • Ustalanie zakresu pobierania danych dla ubezpieczonych zgłoszonych przez płatnika składek.
  • Zapoznanie się z dostępnymi widokami- oknami roboczymi Programu.
  • Określenie sposobu dostarczania dokumentacji ubezpieczeniowej do ZUS.
  • Ustalenie odstępów czasowych pomiędzy aktualizacjami wywoływanymi automatycznie
  • Wykorzystanie funkcji OPERACJE - tworzenie dokumentacji ubezpieczeniowej płatnika składek.
  • Dodawanie kolejnego płatnika składek do rejestru - zakładanie nowej kartoteki

3. Obsługa rejestru ubezpieczonych

  • Zakładanie nowych kartotek ubezpieczonych - zapoznanie się z zakładkami w kartotece Ubezpieczonego.
  • Wykorzystanie funkcji OPERACJE - tworzenie dokumentacji ubezpieczeniowej Ubezpieczonego.
  • Określanie parametrów słownika w kartotece płatnika/zastosowanie ATRYBÓTÓW w kartotece ubezpieczonego.
  • Oznaczanie kartotek do potwierdzenia danych których okres wyrejestrowania jest dłuży niż 6 miesięcy
  • Tworzenie dokumentu ZUS ZSWA - nowy dokument, kreator dokumentów ZUS ZSWA, import dokumentów

4. Tworzenie i obsługa dokumentacji ubezpieczeniowej

  • Tworzenie dokumentów rozliczeniowych - manualnie wprowadzając dane.
  • Tworzenie zestawów dokumentów do ZUS oraz wysyłka.
  • Drukowanie pozycji raportu rozliczeniowego za wybranego ubezpieczonego lub za wybraną grupę ubezpieczonych.
  • Tworzenie ZUS IMIR (informacja miesięczna/informacja roczna) dla wszystkich lub dla wybranych ubezpieczonych (prezentacja).
  • Tworzenie dokumentów płatniczych.
  • Tworzenie dokumentów rozliczeniowych bieżących za pomocą Kreatora Dokumentów Rozliczeniowych.
  • Wykorzystanie funkcji importu dokumentów ubezpieczeniowych z zewnętrznych programów wspomagających Program Płatnika.
  • Zasilanie inicjalne - wczytywanie plików KEDU zamówionych w ZUS
  • Tworzenie dokumentów rozliczeniowych korygujących za pomocą Kreatora Dokumentów Rozliczeniowych.
  • Oznaczanie kolejności przetwarzania dokumentów zgłoszeniowych/wyrejestrowujących (prezentacja)
  • Omówienie zmian w programie przy tworzeniu wybranych dokumentów ubezpieczeniowych: ZWPA i ZWUA, ZWUA i ZCNA, DRA i RCA w trybie korekty (część teoretyczna)

5. Elektroniczna Wymiana Dokumentów (część teoretyczna)

  • Wstępna weryfikacja certyfikatów
  • Ustawienie parametrów pracy programu na przekazywanie dokumentacji droga elektroniczna EWD.
  • Rejestracja certyfikatu kwalifikowanego.

6. Funkcje administracyjne programu płatnik

  • Zakładanie archiwum dla roboczej bazy danych i archiwizacja danych zgromadzonych w programie.
  • Zmiana danych administratora.
  • Dodawanie nowych użytkowników.

7. Pozostałe zmiany w programie płatnika 9.01.001A (część teoretyczna)

  • Blokowanie wysyłki wybranych grup dokumentów.
  • Zmiany w zakresie weryfikacji dokumentów dostarczanych do ZUS.
  • Kontrola stanu przetworzenia wysłanych dokumentów.
  • Kontrola stanu przetworzenia wysłanych dokumentów



Informacje

Partnerzy:      

         

Cena: 490 + 23% VAT*

*
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o wybranie właściwego punktu w oświadczeniu.


Prosimy o dokonanie płatności najwcześniej po otrzymaniu e-maila potwierdzającego szkolenie, istnieje możliwość zapłaty w ciągu 7 dni po otrzymaniu faktury.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • lunch, serwis kawowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.




Prowadzący

Ekspert z zakresu obsługi programu Płatnik wersja 9.01.001

icn-wordpobierz formularz zamówienia

 

Zapytaj o szkolenie:
tel.: (22) 679 45 00
faks: (22) 678 31 07
e-mail: szkolenia@infortraining.info.pl
Pracujemy w godz. 8.00 - 16.00
 

Zamów to szkolenie w formie zamkniętej:

Joanna Bieniek

e-mail: joanna.bieniek@infortraining.info.pl
tel.: +48 22 543 17 60

Jeśli jesteś zainteresowany doradztwem zadzwoń:
tel.: (22) 543 17 19

Nie znalazłeś oferty dla siebie, zadzwoń tel.: (22) 543 17 19

icn_wyslij  poleć znajomemu
icn_druk  wydrukuj opis szkolenia

Kontakt:

tel.: (22) 679 45 00
faks: (22) 678 31 07
szkolenia@infortraining.info.pl
Pracujemy w godz. 8.00 - 16.00

Szkolenia zamknięte
Joanna Bieniek
tel.: (22) 543 17 60
fax.: (22) 678 31 07
joanna.bieniek@infortraining.info.pl

Partnerzy:

 


© INFOR Training
Kontakt